اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

تجربه های منحصر به فرد از “تابستان دبی”

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، تابستان شگفتی‌های دبی 2024 فرصت‌های بی‌شماری را برای زوج‌های ساکن دبی و بازدیدکنندگان آن فراهم می‌کند تا با بهترین قیمت‌ها از آنها لذت ببرند و خاطرات فراموش‌نشدنی تابستانی خلق کنند. این فصل تابستان، فصل ایده‌آل برای استفاده از پیشنهادات، رویدادها و تجربیات ویژه‌ای است که توسط موسسه دبی برای جشنواره‌ها و خرده‌فروشی در بزرگ‌ترین دوره شگفتی‌های امسال برگزار می‌شود.

در آخر هفته جاری، ساکنان و بازدیدکنندگان شهر می‌توانند پیشنهادات شگفت‌انگیز اقامت هتلی برای دو نفر را کشف کنند، از مقاصد گردشگری مشهور با بهترین قیمت‌ها بازدید کنند، آخرین فیلم‌ها را در سینماهای راکسی تماشا کنند، کنسرت‌های موسیقی با استعدادهای جوان عرب را تجربه کنند، از غذاهای لذیذ لوکس لذت ببرند و پیشنهادات خرید عالی در شگفتی‌های تابستان دبی را کشف کنند.

تخفیف‌های شگفت‌انگیز

زوج‌ها می‌توانند از بسته شگفتی‌های تابستان دبی انحصاری اینترتینر که بیش از 7000 پیشنهاد “یکی بخرید، یکی را رایگان دریافت کنید” در بهترین رستوران‌ها، پارک‌های آبی، جاذبه‌های گردشگری، فروشگاه‌های لوازم آرایشی، مراکز ورزشی و دیگر مقاصد و تجربیات در سراسر دبی ارائه می‌دهد، تخفیف‌های شگفت‌انگیز بگیرند.

این بسته به ساکنان و بازدیدکنندگان دبی امکان می‌دهد هزاران درهم در برجسته‌ترین مقاصد تفریحی و جاذبه‌های گردشگری در سطح شهر پس‌انداز کنند. قیمت بسته شگفتی‌های تابستان دبی انحصاری اینترتینر فقط 195 درهم است و شامل مجموعه‌ای از پیشنهادات انحصاری ترویجی است که می‌توان تا 3 ماه پس از خرید از آنها استفاده کرد.

اقامت هتلی

هتل‌های حبتور پالاس، هیلتون دبی حبتور سیتی، سوفیتل دبی جمیرا بیچ، هتل V دبی، کوریو کالکشن بای هیلتون به زوج‌ها امکان اقامت طولانی‌تر با بهترین قیمت‌ها را با رزرو هفت شب و پرداخت فقط پنج شب می‌دهند.

هتل‌های گروه آکور همین پیشنهاد را برای اقامت در هتل‌های خود شامل ایبیس، مرکیور، موونپیک، نووتل، پولمن، سوئیس اوتل و آداجیو ارائه می‌دهند، جایی که میهمانان می‌توانند 25% تخفیف بر درمان‌های اسپا را نیز دریافت کنند.

زوج‌ها می‌توانند در ریزورت حبتور پولو برای دو شب اقامت کنند و فقط برای یک شب پرداخت کنند هنگام رزرو سوئیت اجرایی لوکس. هتل‌های روف در سراسر شهر نیز تخفیف‌های شگفت‌انگیز 50% بر رزرو اتاق‌ها را به زوج‌ها ارائه می‌دهند، جایی که می‌توانند از میان 9 هتل مختلف انتخاب کنند.

دنیای تخیل

زوج‌ها می‌توانند یک شب سینمایی آرام را با رویداد دنیای تخیل از شگفتی‌های تابستان دبی در سینماهای راکسی تجربه کنند، جایی که آخرین فیلم‌ها از جمله اکران اولیه فیلم Deadpool and Wolverine در سینمای راکسی اکسترم دبی هیلز مال در 23 جولای از ساعت 7 عصر به نمایش درمی‌آید.

زوج‌ها همچنین می‌توانند فینال مسابقات یورو 2024 را در 5 سالن سینمای راکسی در سراسر دبی در 14 جولای تماشا کنند و از منوی غذایی دوزبانه انگلیسی و اسپانیایی لذت ببرند.

در سینماهای راکسی در سراسر شهر، آخرین فیلم‌ها به نمایش درمی‌آیند و در طول ماه جولای کمپین «صندلی شانس» برگزار می‌شود، جایی که برندگان می‌توانند جوایز فوق‌العاده‌ای مانند بلیط ورود به موشن گیت دبی، برج العرب، سیاره سبز دبی، کنسرت‌های موسیقی در کوکاکولا آرنا، بلیط سینما و تنقلات داخل سینما را دریافت کنند.

پیشنهادات غذایی

زوج‌ها می‌توانند از 15 جولای به بعد از غذاهای لذیذ با بهترین قیمت‌ها لذت ببرند، که شامل ابتکار طعم‌های تابستان است که فهرستی از 100 بهترین رستوران‌های دبی را ارائه می‌دهد که تخفیف‌های اضافی بر صورت حساب نهایی ارائه می‌کنند.

میزهای دو نفره 20% تخفیف بر صورت حساب نهایی دریافت می‌کنند، در حالی که زوج‌هایی که با اعضای خانواده و دوستان همراه هستند می‌توانند از تخفیف‌های تا 30% برای چهار نفر استفاده کنند. این پیشنهاد انحصاری شگفتی‌های تابستان دبی به ساکنان و بازدیدکنندگان شهر فرصت امتحان بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها با بهترین قیمت‌ها را می‌دهد.

“بیت ذا هیت”

کنسرت‌های “بیت ذا هیت” به زوج‌ها فرصت ساخت زیباترین خاطرات و کشف انواع جدید موسیقی را می‌دهد، زیرا این رویداد شگفت‌انگیز که توسط شگفتی‌های تابستان دبی برگزار می‌شود، دوباره در 12 و 13 و 19 و 20 جولای به مرکز تجاری جهانی دبی بازمی‌گردد و مجموعه‌ای از بهترین استعدادهای جوان در موسیقی رپ عربی را ارائه می‌دهد.

در 12 جولای، هنرمند اردنی و ستاره شبکه‌های اجتماعی سیلاوی و خواننده و تهیه‌کننده رپ مصری مروان موسی روی صحنه خواهند رفت.

در 13 جولای، مخاطبان می‌توانند از سه تن از برترین استعدادهای موسیقی مستقل، شامل هنرمند سودانی سولجا، هنرمند سودانی-لیبیایی حلیم و صاحب آهنگ مشهور “المکتوب” داون شی در جو فوق‌العاده‌ای لذت ببرند.

در 19 جولای، خواننده رپ مصری ابو الانوار، ستاره رپ عرب ابیوسف و خواننده رپ موسکو اجرا خواهند داشت. آخر هفته با ملحن و خواننده اردنی عزیز مرقه، هنرمند فلسطینی بیگ سام و خواننده و ترانه‌سرای فلسطینی نویل خرمان ادامه می‌یابد.

مخاطبان می‌توانند با دوستان خود در مناطق بازی رقابت کنند، از غذاهای لذیذ با طیف گسترده‌ای از تجربیات غذایی لذت ببرند و در میان جو پرانرژی به انجام فعالیت‌های تفریحی بپردازند.

تخفیف‌های بزرگ

خرید برای دو نفر این تابستان سرگرم‌کننده‌تر شده است، زیرا تخفیف‌های فصل تابستان از شگفتی‌های تابستان دبی بهترین پیشنهادات ترویجی و تخفیف‌ها را در مراکز خرید و مقاصد پر جنب‌وجوش در سراسر شهر ارائه می‌دهد.

تخفیف‌ها تا 75% بر بیش از 800 برند در بیش از 3500 فروشگاه در دبی می‌رسد، که به زوج‌ها فرصت می‌دهد محصولات برتر را با بهترین قیمت‌ها بخرند.

بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند به دنبال رویدادهای سرگرم‌کننده سیار باشند، در قرعه‌کشی‌ها شرکت کنند و جوایز بزرگ بگیرند، و از پیشنهادات غذایی و نوشیدنی‌های عالی در مراکز خرید در طول شگفتی‌های تابستان دبی لذت ببرند.

حمایت شرکای

“شگفتی‌های تابستان دبی 2024” با حمایت حامیان اصلی برگزار می‌شود که شامل الفطیم (دبی فستیوال سیتی مال و دبی فستیوال پلازا)، ماجد الفطیم (سیتی سنتر دیره، سیتی سنتر مردف و مال امارات)، دبی هولدینگ برای مدیریت دارایی‌ها (السیف، بلووترز، سیتی ووک، ذا بیچ و ذا آوت لت ویلیج)، میرکاتو، میریکس برای سرمایه‌گذاری و نخیل (ابن بطوطه مال، نخیل مال و ذا ویو آت ذا پالم) است.

همچنین شامل گروه عبدالواحد الرستمانی، امارات، ایناک، &e و طلبات است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا